18/10/11

Κλήρωση

Η κλήρωση για τα δωράκια μου έγινε!!
Αφού ακολούθησα όλο το εθιμοτυπικό δηλαδή έφτιαξα λαχνούς....




έβαλα τα μικρά μου να τραβήξουν από δύο..........
και οι τυχερές είναι..............ταααα...ταααα!!!!!!
















Έλενα από Συνταγές της καρδιάς

Βάλια από Στο δικό μου υπέροχο κόσμο
 
Marie από Marie-Meraki

Rena από Χειροκατασκευές



Κορίτσια συγχαρητήρια!!!

Περιμένω τις διευθύνσεις σας στο e-mail: haradrak@gmail.com
για να μπορέσω να σας στείλω τα δωράκια σας!!

Θα ήθελα να ευχαριστήσω πάρα πολύ όλο το blogoπαρεάκι ,
που με βοηθάει,με στηρίζει και με παρακολουθεί σ' αυτούς τους δύσκολους καιρούς!!!

Να έχετε όλοι μια υπέροχη εβδομάδα!!

11 σχόλια:

  1. Κέρδισα εγώωωωωωωω!!!!
    Δεν το πιστεύωωωω!!!
    Ευχαριστώωωωωωω!!!!!
    Ναι, ναι, θα σου στείλω την διεύθυνση στο μέιλ σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωωωω!!!! Κέρδισα κι εγώ!!! Ωωωωω πολύ χαίρομαι ευχαριστώ φιλενάδα!!!!! Θα σου στείλω τα στοιχεία μου! Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλάκια στα μικρά σου! Τα ευχαριστούμε πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο στις νικήτριες, μπράβο και σε σένα!! Πάντα τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαραυγή μουνάσαι καλά και να μοιράζεις δωράκια!!!Συγχαρητήρια στις τυχερές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια στις τυχερές! Πάντα τέτοια χαραυγή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είμαι εγώ;Διάβασα σωστά το όνομα μου;Φίλη σ'ευχαριστώ πάαααρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ω τι έκπληξη,μπήκα τυχαία και βρήκα δώρο,σ' ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!
    Σου στέλνω τη διεύθυνση τώρα,φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κορίτσια σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και πάλι συγχαρητήρια στις τυχερές!!!Πάντα τέτοια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ανυπομονώ να διαβάσω τα σχόλια σας