12/12/11

Επιτέλους, ήρθαν τα δωράκια μου!!

Ήρθαν, ήρθαν.....τα δωράκια που τα περίμενα τόσες μέρες με αγωνία!!
Έβλεπα τις δικές σας αναρτήσεις και ανυπομονούσα!!
Σήμερα το πρωί όμως.... ήρθαν!!
Σας τα παρουσιάζω σε τυχαία σειρά έτσι όπως τα άνοιξα, χωρίς καλά καλά
να κοιτάξω τους φακέλους.

Ήρθε η καρτούλα από τη Ρένα-δια χειρός (χωρίς καρδιά)
με ένα γλυκό αγγελάκι σε κατακόκκινο φόντο.
Θα ήθελα ξανά να την ευχαριστήσω  που μας έβαλε σ' αυτή τη γλυκιά διαδικασία-ψυχοθεραπεία!!


Η Εύα από το Pearlbox μου έστειλε τα υπέροχα σκουλαρίκια

Σ' ευχαριστώ πολύ, γλυκιά μου!!
Σίγουρα τώρα τις γιορτές θα τα φορέσω, να τα ευχαριστηθώ!!


Η Μαρία Ζ από Keep Thinking μου έστειλε όλα αυτά τα υπέροχα δημιουργήματα.
Δεν ήξερα τι να πρωτοκοιτάξω!!
Καρφιτσούλες, λουλουδάκια, βραχιολάκια!!!





Κορίτσια, σας ευχαριστώ όλες πάρα πολύ που μου στείλατε τις δημιουργίες σας
και σας εγγυώμαι ότι θα τις κατευχαριστηθώ όλες!!

Θα επανέλθω σύντομα με φωτογραφίες από το δέντρο μας
που το στολίσαμε χθες το απόγευμα γιατί πρέπει να ανταποκριθώ
στο κάλεσμα της ΡΕΝΑΣ-ΧΕΙΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ που μας ζήτησε 
να φωτογραφίσουμε τα δέντρα μας!!

Προς το παρόν, σας εύχομαι μια ζεστή και δημιουργική εβδομάδα!!!

7 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΧΑΡΑΥΓΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΝΑ ΔΩ ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΥΧΕΡΗ!!!!!!!!!!!!
    ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΑ ΕΞΤΡΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΗ!!!!!!!!
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ -ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ!!!!!!!!!!
    ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΧΑΠΙΑ, ΚΑΝΟΥΜΕ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΟΝΕΣ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!
    ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κοριτσι να τα χαρεις τα δωρακια σου..καλη βδομαδα να εχουμε..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια και με χαρά τα δωράκια σου, είναι πανέμορφα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλορίζικα και καλώς σε βρήκα πέρνα μια βόλτα απο το χριστουγεννιάτικο πανηγύρι του stars and icicles θα βρεις την φάτνη σου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ME ΓΕΙΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!
    ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ανυπομονώ να διαβάσω τα σχόλια σας