3/2/12

Πεταλούδα για βελόνες , ένα γλυκάκι και ένα δωράκι

Μόλις έβαλα τα πορτοκαλάκια μου στο φούρνο και αφού θα χρειαστούν 1 ωρίτσα
προλαβαίνω να κάνω μια αναρτησούλα!!
Κι όταν είναι έτοιμες οι ροδέλες των πορτοκαλιών θα τις φωτογραφίσω
για να σας τις δείξω την επόμενη φορά και να σας πω και τις ιδέες μου
για το που να τις χρησιμοποιήσετε.
Πάντως από μυρωδιά....έχει πλημμυρίσει το σπίτι!!
Πώς τα πάτε με το χιονιά;
Εμείς, εδώ και δύο μέρες είδαμε λιγουλάκι ήλιο!!
Πριν από λίγες μέρες, λοιπόν, έφτιαξα λίγο το κουτάκι με τα ραπτικά μου
και θυμήθηκα τις υπέροχες αναρτήσεις σας με βάσεις για βελόνες!!
Έτσι, αποφάσισα να δοκιμάσω, παρόλο που δεν ξέρω να γαζώνω
και ούτε έχω ραπτομηχανή αλλά στο χέρι κάτι καταφέρνω.
Το σχέδιο που διάλεξα ήταν μια πεταλούδα, που είχα από μια παλιά ζώνη
και με βοήθησε να δώσω σχήμα στο ύφασμα μου
αλλά και στο αφρολέξ.


Αφού έκοψα τα σχήματα, έραψα γύρω γύρω την πεταλούδα,
έδεσα μια κορδελίτσα γύρω από το σώμα της και δημιούργησα τις κεραίες.
Όμως δεν ήμουν ευχαριστημένη κι έτσι τρύπωσα τις άκρες με λευκή κλωστή.





Έτοιμη η βάση!!


Πάμε τώρα για το γλυκάκι που έκανα μετά τις γιορτές
με τους κουραμπιέδες που μου περίσσεψαν.
Καταρχήν ακολούθησα τις οδηγίες του Στέλιου Παρλιάρου
και δημιούργησα την πουτίγκα.






Κατόπιν, με τη βοήθεια της Γιώτης, έφτιαξα ένα ωραίο γλυκάκι στο ποτήρι!!



Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ τη φίλη μου την Αίγλη
για το δωράκι της από τη συμμετοχή στο Χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό!!
Έλαβα ένα υπέροχο χειροποίητο βιβλιαράκι με τις συνταγές των γιορτών
και όχι μόνο!!
Χίλια ευχαριστώ!!




Σας εύχομαι  καλό μήνα  κι ένα γλυκό και ζεστό Σαββατοκύριακο!!

44 σχόλια:

  1. Χαραυγη μου, πολυ ομορφη την εκανες την πεταλουδιτσα σου!!! Και το γλυκακι στο ποτηρι δειχνει πεντανοστιμο!!!!! Να χαρεις και το δωρακι σου και να κανεις πολλες συνταγες το 2012!!!
    Ελα κι απο το σπιτακι μου, γιατι σου εχω βραβειακι, το Creative Blogger!!Απο μενα για σενα με αγαπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη,σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για το βραβείο σου. Υπόσχομαι να ανταποκριθώ μόλις μπορέσω.

      Διαγραφή
  2. Κυρία Χαραυγή την πεταλούδα την πετύχατε! Τα γλυκάκια σας φαίνονται καταπληκτικά, είμαι σίγουρη πως είναι και στη γεύση έτσι! Μνιαμ, μνιαμ!!! Το δωράκι επίσης πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Δήμητρα νομίζω ότι ο πληθυντικός δεν έχει θέση στην blogoγειτονιά μας!! Όλη μια παρέα είμαστε!! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και σου εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  3. τι έξυπνη η ιδέα της πεταλούδας για τις βελόνες....όσο για το γλυκό! φαίνεται νοστιμότατο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φωτογραφία το αδικεί γιατί είναι σκέτη αποτυχία!! Ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια!!

      Διαγραφή
  4. Πορτοκαλένιες μυρωδιές, πεταλουδίτσα και γλυκάκια!!! Τι όμορφη ανάρτηση που έκανες κοριτσάκι!!! Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. απ'ολα εχουμε..κοριτσι ολα ειναι ομορφα..νασαι καλα..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαραυγή μου, πολύ όμορφα όσα μας έγραψες... την πεταλουδίτσα την ερωτεύτηκα αλλά πιο πολύ απ' όλα τις φέτες πορτοκαλιού στο φούρνο και την ευωδιά τους!!!!
    Καλό Σ/Κ και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία,τελικά μου κάηκαν!!! Χα!χα!χα! Αλλά δεν πειράζει,χαλάλι σας!! Θα τις ξαναφτιάξω όποτε μπορέσω!!

      Διαγραφή
  7. Oμορφη και χρήσιμη η πεταλουδίτσα σου!
    Οσο για τα γλυκάκια σου μου άνοιξαν την όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! δεν πρόλαβα να σε κεράσω γιατί εξαφανίστηκαν αλλά σίγουρα την επόμενη φορά!!

      Διαγραφή
  8. Πολυ ομορφη η πεταλουδιτσα σου!!
    Μας γλυκανες με τοσες νοστιμιες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου,χαίρομαι πολύ που γλύκανα έστω και λίγο αυτές τις πικρές μέρες!!

      Διαγραφή
  9. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΤΣΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΕΝΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου. πάνε τα πορτοκαλάκια!! Έγιναν καρβουνάκια αλλά δε βαριέσαι!! Θα τα καταφέρω την επόμενη!!

      Διαγραφή
  10. Μπράβο Χαραυγούλα!!!Ολα όμορφα !!!Περιμένουμε τα πορτοκαλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσάνθη μου, βλέπω ότι υπάρχει ζήτηση και θα προσπαθήσω να τα φτιάξω σύντομα!!

      Διαγραφή
  11. ΟΜΟΡΦΗ Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΤΣΑ ΣΟΥ!!!ΚΑΙ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΣΟΥ ΚΟΛΑΣΗ!!!ΒΡΑΔΙΑΤΙΚΑ!!!ΚΑΛΟ ΣΚ ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και τι δεν έχει αυτή σου η ανάρτηση. Ωραία κατασκευή, σίγουρα νόστιμο γλυκό και ένα όμορφο δωράκι. Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ!!!!!ΤΟ ΓΛΥΚΑΚΙ ΣΟΥ ...ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΟ!!!!ΚΑΙ ΤΟ ΔΩΡΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!
    ΚΑΛΟ Σ/Κ ΧΑΡΑΥΓΗ ΜΟΥ!! ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα όλα. Το γλυκό φαίνεται κορυφαίο.. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ Χαραυγη τι μας έκανες μεσημεριάτικα!!Ολα υπέροχα αλλα το γλυκό σου αρχηγός!!Γεια στα χερακια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με γεια και με χαρά το δωράκι σου!
    Η πεταλουδίτσα αλλά και το γλυκάκι, υπέροχα!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΕΝΑ,σ'ευχαριστώ!! Σίγουρα θα το χαρώ και θα τα δοκιμάσω και όλα!!

      Διαγραφή
  17. Πω πω ποικιλία!!!! Έχω μια αγάπη στις πεταλούδες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή μου Χαραυγή ! Δεν ξέρω πώς να σε ευχαριστήσω που έβαλες το link για την Κατερίνα μου στην σελίδα σου ! Είσαι καταπληκτική !!!
    Καλά, πώς τα προλαβαίνεις όλα ?? Και πορτοκαλάκια, και γλυκάκια, και ράψιμο ??? Μπράβο σου ! Να χαίρεσαι και τα δωράκια σου. Καλό σαββατοκύριακο και πάλι ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαραυγή μου, όλα σου τέλειααααα! Και τα γλυκάκια και τα δωράκια!!! Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ...αλλά οι πεταλούδες αξεπέραστες!!! Καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πάρα πολύ όμορφη η πεταλούδα σου! Οσο για τα γλυκά σου έχω να πω πως λατρεύω τα γλυκά που ''ανακυκλώνουν'' άλλα γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ομορφη η πεταλουδα σου.Καλη εβδομαδα να εχεις, ομορφη και γλυκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μια ω-ραί-α πεταλούδα!!! Και τα γλυκίσματα φαίνονται πεντανόστημα!!! Μπράβο!!! Με μεγάλη μας χαρά γίναμε μέλη στον ιστότοπό σας… Θα ήταν τιμή μας, αν σας βλέπαμε και στο δικό μας blog… http://syros2js.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μπράβο,κι εγώ έλεγα να αξιοποιήσω βασιλόπιτα που περίσσεψε σε άλλο γλύκισμα αλλά έμεινα στα λόγια...τα γλυκά στο ποτήρι φαίνονται τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπράβο μπράβο μπράβο.....για όλα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. popopo!! ola teleia!! exw braveiaki poy se perimenei sto blog moy!! perna na to paralaveis! filia!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Έλα να πάρεις ένα βραβείο όποτε ευκαιρείς....από το σπιτάκι μου ....Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ανυπομονώ να διαβάσω τα σχόλια σας