19/6/11

Μαρμελάδα κυδώνι

Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας γλυκιές συνταγές.
Υπέροχη μαρμελάδα κυδώνι!

                                             Υλικά
Ώριμα κυδώνια
Ζάχαρη
Νερό 
Αμπερόριζα
1 κούπα λεμόνι (το χυμό της)
1 ξυλάκι κανέλας

Εκτέλεση
Καθαρίζουμε τα κυδώνια (σαν τα μήλα) και τα τοποθετούμε σε ένα μπολ με νερό.
Κατόπιν γεμίζουμε μια μεγάλη κατσαρόλα με τα κομμένα (οποιουδήποτε μεγέθους) κυδώνια
και προσθέτουμε νερό (ίσα-ίσα να τα σκεπάζει).Βάζουμε την κατσαρόλα στη φωτιά 
να βράσει και χαμηλώνουμε.Μετά από μισή ώρα βρασμού (χωρίς καπάκι) και αφού 
έχουν μαλακώσει,αποσύρουμε από τη φωτιά και περιμένουμε να κρυώσει.
Αν θέλουμε τη μαρμελάδα μας χωρίς κομμάτια,σ' αυτή τη φάση περνάμε το μείγμα από το μπλέντερ.
Αν την θέλουμε με κομματάκια τότε λιώνουμε το μείγμα με το κουτάλι.
Τέλος ξαναβάζουμε στην κατσαρόλα,σε αναλογία 2 μείγμα-1 ζάχαρη (όπως το μετρήσετε).
Αφού δέσει, αποσύρουμε  και προσθέτουμε το λεμόνι,την αμπερόριζα και την κανέλα.

ΠΡΟΣΟΧΗ
Δεν σκεπάζουμε την κατσαρόλα κατά τη διάρκεια του βρασμού αλλά και έως ότου κρυώσει 
γιατί χαλάει το χρώμα του κυδωνιού. 
Δεν σταματάμε να ανακατεύουμε διαρκώς με ξύλινη κουτάλα.
Την αμπερόριζα και την κανέλα μπορούμε να τα βάλουμε στο μείγμα τυλιγμένα σ' ένα τούλι.
Έτσι θα αφαιρεθούν πιο εύκολα όταν κρυώσει η μαρμελάδα.

Θα επανέλθω σύντομα γιατί τώρα φτιάχνω μαρμελάδα βερύκοκκο (τώρα που ωρίμασαν)!

20 σχόλια:

  1. Ομορφο το μπλογκ σου καλώς βρεθήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ πολύ.Καλώς ήρθες στο blogoσπιτάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα καλως σε βρηκα και εγω !!!! το κυδωνι ειναιο το αγαπημενο μας σαν γλυκο του κουταλιου δεν το ειχα σκεφτει σαν μαρμελαδα!!!!
    να εισαι καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η αρμπαρόριζα ταιριάζει υπέροχα και με το γλυκό και με την μαρμελάδα κυδώνι!
    Αλλά και η μαρμελάδα βερύκοκο που ετοιμάζεις, είναι από τις αγαπημένες μου!!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι μου κάνεις;;; Πείνασα....
    γιαμ γιαμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ, κι εμένα μου αρέσει το κυδώνι γλυκό, μα την τελευταία φορά μου έγινε ...μαρμελάδα από μόνο του! Μια χαρά το φάγαμε πάντως και τώρα που βλέπω και τη συνταγή θα λέω ότι το' κανα επίτηδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΟΞΟΔΕΜΕΝΟ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΣΟΥ ΧΑΡΑΥΓΗ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μμμ... και είμαι στην δουλειά!!! λαχταριστή φαίνεται!!!!!!!

    φιλιά από την Πάτρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλησπέρα Χαραυγή! Καλορίζικο το μπλογκ σου :)
    η συνταγή σου για την μαρμελάδα κυδώνι πολύ μου άρεσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα! Πολύ όμορφο το μπλογκοσπιτάκι σου αλλά και η μαρμελάδα κυδώνι από τις λατρεμένες μου όπως και το γλυκό κυδώνι και το κυδωνόπαστο! Καλοφάγωτη λοιπόν!
    Tantekiki.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλορίζικοοοο!καλώς ήρθες!υπέροχη η μαρμελάδα!!!αλλα και το πλεχτό σου άπαιχτο!!!
    περιμένω την επόμενη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλοφάγοτη!!Μμμμ πεντανόστιμη φαίνεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Blogoπαρέα, χίλια ευχαριστώ και λίγα είναι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΧΑΡΑΥΓΗ ΜΟΥ ΔΙΚΗ ΣΟΥ Η ΑΡΓΩ, ΚΑΛΟΤΑΞΕΙΔΙ!!!!!!!!!
    ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΗ ΔΩ ΝΑ ΑΡΜΕΝΙΖΕΙ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΣΕΛΙΔΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτή η εποχή είναι πολύ καλή για μαρμελάδες! Σε ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απο τις αγαπημένες μου μαρμελάδες!!! Ευχαριστούμε για τη συνταγούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Από τις πιο ωραίες μαρμελάδες. Βάζω και εγώ αμπερόζα για μυρωδιά (και στο γλυκό κυδώνι και στη μαρμελάδα).Ταιριάζει πολύ με το κυδώνι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ανυπομονώ να διαβάσω τα σχόλια σας