3/6/11

Κατασκευές και γλυκάκια

Η γιορτή του γιου μας πέρασε αλλά ήθελα να σας δείξω
τις κατασκευούλες που φτιάξαμε και βέβαια τα γλυκάκια.
Τα μικρά μας βοήθησαν και ενθουσιάστηκαν.
Μάλιστα ο εορτάζων, λίγες μέρες πριν,είχε πει τα πάντα
στους συμμαθητές του.
Α! Να μην ξεχάσω να σας πω ότι χωρίς τη βοήθεια του
συζύγου, δεν θα είχα προλάβει με τίποτα.
Ε! Η αλήθεια να λέγεται.

Η κεντρική ιδέα ήταν τα cake pops δηλαδή κεικάκια
πάνω σε ξυλάκι.Η νέα μόδα μετά τα cupcakes.
Μετά από πολύ ψάξιμο, δεν μου άρεσε καμιά συνταγή
γιατί όλες χρησιμοποιούσαν έτοιμα υλικά.
Έτσι πειραματίστηκα για δική μου παραλλαγή.
Και....την πέτυχα!
Θα την αναρτήσω σύντομα στις Συνταγές.
Όμως θέλαμε και δωράκια!
Τα χωνάκια είχαν την τιμητική τους!



Ξέρετε κόβουμε ένα κύκλο, τον χωρίζουμε στα τρία και το κολλάμε.
Εγώ έβαλα ταινία διπλής όψεως γιατί αλλιώς δεν σταματούσαν με τίποτα.

 Εκτός από τα cake pops, όπως βλέπετε, βάλαμε στα κοριτσάκια
από ένα τριαντάφυλλο.

Την ιδέα την πήρα από δω
 http://www.funhous3.com/761/How_to_Make_a_Paper_Rose/
αλλά εγώ έβαλα γκοφρέ χαρτί και το κόλλησα σε ξυλάκι.


Τα αγοράκια πήραν από έναν ανεμόμυλο.
http://www.craftideas.info/html/pinwheel.html

Εγώ τους έφτιαξα με χαρτί μεταλιζέ ( δύο χαρτιά για την ακρίβεια
μπλε - κόκκινο που τα κόλλησα μεταξύ τους.)
Ήθελα να γυαλίζουν στον ήλιο αλλά με ταλαιπώρησαν γιατί
το χαρτί είναι χοντρό και το έβαλα και διπλό.
Ασφαλώς μέσα στο χωνάκι είχε διάφορα καραμελάκια και
μια σφραγιδούλα.Όλα τυλιγμένα σε γκοφρέ χαρτί.
Τελικά τα έβαλα όλα σε ένα καλάθι,ντυμένο με μεταλιζέ και αυτοκόλλητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ανυπομονώ να διαβάσω τα σχόλια σας