11/6/11

Κρεποκανελόνια

Αχ!!! Κορίτσια με έχετε ξεμυαλίσει με την μπλοκογειτονιά σας
και έχω παρατήσει λίγο τις μαγειρικές μου δημιουργίες.
Ε!!!Βέβαια αφού έχω αφοσιωθεί στις χειροτεχνίες μου!
Όμως για να πω την αλήθεια προσπαθώ ταυτόχρονα
να βάλω λίγη καλοκαιρινή αύρα στο σπίτι.
Αυτή την εβδομάδα ασχολήθηκα με το μπαλκονάκι μου.
Θα σας δείξω τι έχω φτιάξει μόλις ολοκληρώσω τις παρεμβάσεις μου.
Ας ασχοληθούμε λίγο και με τη μαγειρική όπως λέει και η ετικέτα.
Η συνταγή για τα κρεποκανελόνια δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου
να αποφύγω τα έτοιμα κανελόνια που τα μικρά μας τα λατρεύουν.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν εννοώ τα προψημένα αλλά
τα ζυμαρικά της ΜΙΣΚΟ.

                                          ΥΛΙΚΑ
για το χυλό
4 φλυτζάνες αλεύρι για όλες τις χρήσεις
3 φλυτζάνες γάλα
3 χτυπημένα αυγά
2 κ.σ. ελαιόλαδο
αλάτι

για τη γέμιση
500 γρ. κιμάς
1 ψιλοκομμένο κρεμμύδι
2 ώριμες ψιλοκομμένες ντομάτες
1,5-2 φλυτζάνες τριμμένο κεφαλοτύρι ή κίτρινο τυρί της αρεσκείας σας
λίγα φυλλαράκια μαϊντανό
λίγο κόκκινο κρασί
ελαιόλαδο,αλάτι,πιπέρι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
  
Σε μικρή κατσαρόλα βάζετε το ελαιόλαδο να ζεσταθεί και προσθέτετε το κρεμμύδι.
Κατόπιν ρίχνετε τον κιμά, ανακατεύετε και σβήνετε με το κρασί.
Αφού απορροφήσει το κρασί, ρίχνετε την ντομάτα,το αλάτι,το πιπέρι & το μαϊντανό.
Όταν ψηθεί ο κιμάς αποσύρετε από τη φωτιά και αμέσως προσθέστε το τυρί.
Αφήστε τον κιμά να κρυώσει.
Σε μέτρια λεκάνη ανακατέψτε το αλεύρι,το αλάτι,τα αυγά και το ελαιόλαδο.
Δεν χρειάζεται ιδιαίτερο χτύπημα, λίγα λεπτάκια με τον αυγογδάρτη αρκούν
για να έχετε έναν παχύρρευστο χυλό. 
Μετά ακολουθεί η διαδικασία της κρέπας δηλαδή λαδώνουμε ελάχιστα ένα τηγάνι.
Αφού ζεσταθεί το λάδι ρίχνουμε μια κουτάλα της σούπας από το μείγμα μας 
και το απλώνουμε μετακινώντας το ίδιο το σκεύος.
Σε δύο λεπτάκια γυρίζουμε από την άλλη μεριά και μόλις ψηθεί και από εκεί 
είναι έτοιμη.
Τέλος βάζουμε στη μία άκρη της κρέπας τη γέμιση και τυλίγουμε σε ρολό.
Καλή μας όρεξη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ανυπομονώ να διαβάσω τα σχόλια σας