10/6/11

Επιχείρηση κορνίζες

Θέλω να αλλάξω τις κορνίζες γιατί τις βαρέθηκα όλο το χειμώνα.
Επιτέλους ήρθε το καλοκαιράκι γιατί οι ζέστες έπιασαν για τα καλά.
Βέβαια εμείς εδώ στο Ηράκλειο είχαμε μια μπόρα χθες το μεσημέρι.
Αλλά ας αφήσω την πολυλογία κι ας σας δείξω τις αλλαγές.
Πρώτα η διάφανη κορνίζα που έχω τον ανιψιό μου, το φανταράκι.
Ήταν έτσι και δεν μου άρεσε.
Αφού όμως δούλεψε χαρτοπετσέτα,να τα αποτελέσματα.
Και τώρα πάμε στην κορνίζα που θα φιλοξενήσει την φωτογραφία της τάξης
του μεγάλου μας γιου.
ΠΡΙΝ
Μάλλον όχι ακριβώς πριν γιατί έχω περάσει μια πλευρά με τέμπερα (ώχρα).
Αφού βέβαια την έτριψα λιγάκι με το γυαλόχαρτο.
Κατόπιν κόλλησα κύκλους (με ατλακόλ) που έκοψα από ένα χαρτί περιτυλίγματος.

Τώρα είναι έτοιμες να φιλοξενήσουν τα αγαπημένα μου πρόσωπα.
Επί την ευκαιρία να ευχηθώ σε όλα τα φανταράκια μας "καλή θητεία".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ανυπομονώ να διαβάσω τα σχόλια σας